Vandring på Östermalm

de va nån dag i förra veckan. jag hade lite ärenden på stan. sprang runt på östermalm innan jag skulle träffa lena. Så i rulltrappan ner till tunnelbanan möter jag tre nunnor!
Alla tre var lika korta, lika rynkiga, hade likadana kläder och glasögon.
Jag började tycka lite synd om dem. De har ju vigt sig åt gud, dvs de får inte njuta av en av det bästa som man kan uppleva i livet, och jag antar att alla tänker på samma sak som jag.
Sex!
Stackare, tänkte jag. Men får dom stöta på robinson-jesus?
Nej, skämt-å-sido, var finns alla unga nunnor? har någon sett en ung nunna någon gång?
BTW, Mötet med lena va riktigt trevligt.
Dr. Brennan



Kommentarer
Postat av: Nova

hej, snygg blogg du har!

2008-08-26 @ 17:24:28
URL: http://ovanlig.webblogg.se/
Postat av: Amalia

Hahaha, aa stackars nunnor :P

2008-08-26 @ 17:26:34
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

nunnor är faktiskt sexiga,

2008-08-26 @ 18:06:17
Postat av: Fi.

Välkommen in i leken, Bones!

2008-08-26 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0