Jävla Lena!

Fan, idag blev jag arg.
Var på samma föreläsning som mitt hatobjekt Lena. Föreläsningen var förövrigt riktigt intressant.  Den handlade om kromatografi som man använder när man ska separerer ämnen. Nog om det...
Den där Lena alltså, hon borde skämmas.
Jag minns det som igår. Jag och Lena hade gått en kurs tillsammans. När alla hade fått sina betyg blev Lena sur och tyckte att det var orättvist att hon hade fått VG och jag MVG. Hon sa att alla som hade fått MVG hade fuskat eftersom hon tyckte att ingen kunde va bättre än henne. Så hon klagar...

Tror ni inte att hon snackar till sig ett MVG????? Jävla idiot...
Hon sa att det var för att hon hade MVG i alla andra kurser så måste det blivit nått fel..
MEN HALLÅ?????

Det betyder ju att jag skulle kunnat strunta den kursen och sedan sagt att jag hade ju MVG i alla andra ämnen så då borde jag ju ha det i den också!!

JAG HATAR LENA. HON ÄR JU DUM I HUVUDET!!!!!!

Och att hon anklagade mig för fusk gjorde ju inte henne direkt mer populär bland mina labb-assistenter.

Well, hon kan dra nånstans, tur att jag slipper henne i alla andra kurser..
Dr.Brennan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0